Yüksek hızlı ulusal ve ulusal elektrikte trenler seti için ilk kaynak! Bakan Uraloloğlu: “Tarihte Notlar Düşüyoruz”

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraology, 225 kilometre yerel yüksek hızlı yerel ve ulusal elektrik trenleri vücudun kaynak töreniyle konuştu. Bakan Uraloğlu şunları söyledi: “Son 23 yılda ulusal endüstrimizi geliştirmek; Birçok stratejik alanda ulusal ürünlerimiz yüksek -Tech ile tüm dünyada bir ihracat ülkesi haline geldik. Arabamızı, iletişim ve gözlem uydularımızı, savaş uçaklarımızı, helikopterleri, gemileri ve ulusal elektrik trenlerimizi üreterek tarihi belirleyen bir süreç yaşıyoruz. Dedi.

Uraloğlu, sürecin Türk ulusunun kendi gücü, kendine güven ve parlak geleceği ile yükselişinin sembolü olduğunu söyledi. Bir zamanlar üretilmesi imkansız olanlar, hayal gücü olarak adlandırılanlar bugün gerçeğe dönüştüler. Bir açıklama yaptı.

Türasaş, Orta Doğu’daki demiryolu sistemindeki en büyük araç üreticilerinden biri haline geldi

Ulaloğlu, Demiryollarını 2002’den beri Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın rehberliğinde ve öncelik sektörü olarak belirleyen bir devlet politikası olarak gördüğünü söyledi.

“2002’de yaklaşık 11 bin kilometre 2 bin 251 kilometre YHT ve yüksek hızlı tren hattı yaklaşık 3 bin kilometre artarak 13 bin 919 kilometreye yükseldi. Avrupa’da Türkiye 6a, dünyadaki sekizinci yüksek hız tren operatörü.

Demiryolu taşımacılığı ağının geliştirilmesi sırasında, başka bir hedef Ulusal ve Ulusal Demiryolu ve Demiryolu Taşımacılığı Sistemleri endüstrisini geliştirmektir. Şimdi Türasaş’ı Orta Doğu’daki en büyük demiryolu sistemi üreticilerinden birine dönüştürdük. Bir açıklama yaptı.

WhatsApp Resim 2025-08 ila 17.34.03

Diğer 19 set, 160 kilometre hıza sahip ulusal ve ulusal elektrik trenleri tarafından üretilecek.

Bugüne kadar süreçteki uluslararası standartlarda; Yeni nesil lokomotifler, dizel ve elektrikli trenler, yolcular ve yükleme vagonları, konteyner ve motor, kontrol yönetim sistemini trenler olarak ana, eleştirmenler ve ürünler ürettiklerini söyleyerek, Uraloğlu şunları söyledi: ” Takım ve saatte 160 kilometre hıza sahip yerli elektrik trenleri seti göreve koyduk. Yeni Sakarya dediğimiz 3 setimiz şu anda Adapazari ve Gabze arasında yolcu taşıyor. 2025’te toplam 19 set, 10 set ve 2026’da 9 set üreteceğiz. “Dedi.

Uraloğlu, pistler olmadan yerel ve ulusal sürücünün aracını azalttığını hatırladı ve şöyle dedi: “İlk ulusal ve ulusal metro raporlama sistemlerimizi kullanmaya başladık. “Eskişehir 5000” in ulusal elektrik lokomotif projesi ile, ulusal ve ulusal yapılarla saatte 140 kilometre hızla elektrikte yeni nesil lokomotif ürettik. Mass üretimine başladığımız projemizin bir parçası olarak; 2027 yılına kadar bu yıl 2027 yılına kadar 95 lokomotif üretiyoruz ve bunu Ulaştırma Genel Yönetimi TCDD’mize teslim edeceğiz. Bir açıklama yaptı.

Whatsapp Image 2025-02-08, 17.34.02

Uraloğlu, ilk setin üretimini tamamladığını ve Ulusal Banliyö Tren Projesi’nin bir parçası olarak bu yıl 8 set daha üretmeyi planladığını söyledi.

“Ulusal elektrik hızı için tren seti 584 yolcu kapasitesine sahip olacak”

Bakan Uraology, saatte 225 kilometre, üretime başlamak için ilk gurur ve mutluluk kaynağı olan Ulusal Elektrikli Yüksek Hızlı Tren Projesi. Uraloloğlu, “Alüminyum gövdeli 8 araçtan oluşan yüksek hızlı yerel elektrik trenleri setlerinin yüzde 65’i toplam 584 yolcu kapasitesine sahip olacak. Seti oluşturan araçlarımız; Yolcu konforu ve güvenliği sağlayan tren kontrolü ve izleme sistemi, otomatik tren tutuklama sistemi, elektromekanik yolcu giriş kapıları, tam klima, yangın bildirimi, yolcu E kamera sistemlerinin görsel bilgileri ile donatılacaktır. dedi.

“2026-2028 arasında toplam 14 set üretmeyi planlıyoruz”

Uraloglu, trendeki yolcular için tren Wi-Fi erişimi sırasında kolayca kullanılabilir, yiyecek ve içecek ihtiyaçları “Bu araçta, bu araçta iki yolcu olacak, sürücüler ve mutfak bölümünden kolayca tatmin edilebilir. Platformdan ve platformdan platformdan platformdan indirilebilecek unsurlar için bölünmeler ve tekerlekli sandalyeler.

“Çok yakın bir gelecekte yurtdışından araç sağlamak gerekli olmayacak”

Bakan Uraloğlu, Türkiye’nin artık yüksek hızlı trenler ve yüksek hızlı trenler üreteceğini vurguladı. Dinle, Türkiye’nin önümüzdeki 10 yıl içinde Kentsel Demiryolu Sisteminin 4 binden fazla aracına ihtiyacı olacağını hesaplıyoruz. Tabii ki, ülkedeki şehir demiryolu sisteminde bu boyutlara olan ihtiyacı üretmek büyük önem taşımaktadır ve bu bağlamda proje tasarım faaliyetlerine başladık. dedi.

“Avrupa standartlarında üretiyoruz”

Geçen yıl yeni “Türasaş Sivas bölgesel yönünün yeni” Boji Üretim Fabrikası’nı açtığını hatırlatarak, Uraloğlu, demiryolu araçlarının en önemli bileşeni olan Boji Üretim Fabrikasını açtık ve 74 yıl sonra ilk fabrikaya sahibiz Türasaş Sivas bölgesel yönü gurur duymak için gururla denemeler yapıyor.

Uraloğlu, tren sistemlerinin üretim sektöründe 100 yılı aşkın tecrübesi olan Türkiye’nin en büyük temsilcisi olan TüRaş’ın üretim kapasitesini geliştirmek ve artırmak için 3 yeni fabrika kurmayı planladıklarını vurguladı.

“Bu yıl Eskişehir’deki Ulusal Elektrik ve Elektrikli Elektrik Üretim Sistemleri Fabrikamızın inşasına başlayacağımızı, üretim fabrikamız ve Sakarya’daki Ulusal Elektrik Trenleri setini ve kısmen SIVAS’taki Ulusal Demiryolu Sistemi araçlarımızın testine başlayacağımızı umuyoruz. . Bu fabrikalarla, makineleri ve üretim kapasitesini artıracağız ve üretim faaliyetlerimizde çok daha yüksek seviyelerde arayacağız.

2024 yılında küresel yüksek hız tren pazarının ekonomik boyutunun 42.8 milyar dolara ulaştığını belirterek Uraloğlu şunları söyledi: “Bugün, demiryolu altyapı projelerimiz ve demiryolu sistemi araçlarının üreticileri tarafından ihraç edilen ürünlerle yılda yaklaşık 1 milyar dolar üretiyoruz. . Ama bunun bizim için yeterli olmadığını biliyoruz ve bu yolda bir araya geliyoruz. Yeteneklerimizi geliştireceğiz ve daha da artıracağız. Demiryolu araç pazarından daha fazla hisse almak için daha fazla çalışıyoruz. Demiryolu sektöründeki hedeflerimizi genişletiyoruz, hayallerimizin sınırlarının ötesine geçeceğiz. Bir açıklama yaptı.

Uraloloğlu vücudun ilk kaynağını yaptı

Türasaş, Tüsirak Rute, Aselsan ve Canray, yüksek hızlı yerel ve ulusal ürolog, “ulusal ve ulusal ve ulusal bir dizi tren setinin ilk cesetleri ile işbirliği içinde gelişti. Herkesle tüm hızlı trenlerle heyetimiz heyetimizdi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir